رویداد ملی داستان گوهر در البرز برگزار می شود

رویداد ملی داستان گوهر  در البرز برگزار می شود
حوزه هنری استان البرز برای اولین بار رویداد ملی داستان گوهر را برگزار می کند.
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
کد خبر :  ۳۵۰۲۶۴

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان البرز، حوزه هنری استان البرز برای اولین بار رویداد ملی داستان گوهر را برگزار می کند. مبارزات و ایستادگی زنان در مقابل ظلم دوران پهلوی و ماجرای رشادت ها و حماسه آفرینی های زنان از خانه تا اجتماع در دوران پهلوی از جمله رویدادهای این محور هستند.


مظلومیت های زنان تحت عنوان دروغین آزادی مبارزه با کشف حجاب، ممنوعیت روضه و دیگر قوانین و شرایط محدودکننده زن محورهای این رویداد هستند و مبارزات و مقاومت های زنان استان البرز در برابر ظلم ها و استبداد حکومت پهلوی بخش ویژه این رویداد است.


علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب فایل ورد، حداقل 1500 کلمه و حداکثر تا ۳۰۰۰ کلمه به دبیرخانه رویداد و حوزه هنری استان البرز در پیام رسان های ایتا و تلگرام به سرشماره ۰۹۰۲۰۳۷۷۳۲۴ ارسال کنند.

در اختتامیه این رویداد به سه اثر منتخب جوایز نفیسی اهدا می شود و آثار منتخب در کنار سایر آثار بازنویسی شده در مجموعه کتابی از سوی حوزه هنری استان البرز به چاپ خواهد رسید.


از صاحبان و نویسندگان آثار منتخب ارسالی دعوت می شود تا با شرکت در رویدادی دو روزه با حضور اساتید و راهنمایان عرصه داستان نویسی پس از کسب آموزش های لازم در این کارگاه به بازنویسی آثار خود بپردازند.


علاقه مندان تا ۳۱ خرداد ماه 1403 فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند. شایان ذکر است این مهلت تمدید نخواهد شد.

رویداد ملی داستان گوهر  در البرز برگزار می شود

https://uploadkon.ir/uploads/cd9a01_24تاریخ-شفاهی-زنان-مبارز-انفلابی-استان-البرز-1401.pdf


انتهای پیام/

ارسال نظر