فراخوان آثار داستانی و خاطره نگاری منتشر شد

در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان البرز، فراخوان آثار داستانی و خاطره نگاری با موضوعات سبک زندگی شهدا، سرداران شهید شاخص استان، نقش رزمندگان البرز در دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، امنیت، سلامت و ترور، زنان و ... و محورهای تاریخ شفاهی، خاطره نگاری، زندگینامه داستانی و داستان منتشر شد.
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰
کد خبر :  ۳۵۰۳۹۲

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان البرز، در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان البرز، فراخوان آثار داستانی و خاطره نگاری با موضوعات سبک زندگی شهدا، سرداران شهید شاخص استان، نقش رزمندگان البرز در دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، امنیت، سلامت و ترور، زنان و ... و محورهای تاریخ شفاهی، خاطره نگاری، زندگینامه داستانی و داستان منتشر شد.
زندگینامه داستانی و خاطره نگاری در قالب فایل word به همراه رزومه، اسم و نشانی، شماره تماس و نشانی ایمیل نویسنده ارسال شود. هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد. آثار منتشر شده باید در خصوص یکی از سوژه ها و شخصیت های مرتبط با دوران انقلاب، دفاع مقدس، مدافعین حرم، مدافعین سلامت و ... استان البرز باشد. در صورت ارجاع به واقعه یا یک شهید خاص مستندات آن نیز ارائه شود.
ارسال آثار منتشر شده باید در قالب کتاب منتشر شده تا پایان سال 1402 باشد و سه نسخه به دبیرخانه ارسال شود. ارسال آثار منتشر نشده به صورت فایل word و فونت B-nazanin و سایز 14 به همراه درج مشخصات نویسنده شامل مشخصات شناسنامه ای، تحصیلی، شماره تماس و آدرس محل سکونت باشد. محدودیتی در تعداد ارسال اثر برای نویسندگان وجود ندارد.
شرکت برای عموم آزاد بوده و آخرین مهلت ارسال آثار 31 شهریور ماه 1403 (آغاز هفته دفاع مقدس) است و آئین اختتامیه و اعلام نتایج نیز در آبان ماه برگزار می شود. علاقه مندان جهت کسب طالاعات بیشتر با شماره 02634473011 داخلی 110 تماس حاصل کنند. آثار برگزیده در قالب کتاب منتشر و 20 نسخه به مولف اهدا می شود. 
نویسندگان و پژوهشگران می توانند آثار منتشر شده یا منتشر نشده خود را از طریق پیام رسان های ایتا و بله به شماره 09020377324 یا به صورت فیزیکی به نشانی کرج، چهارراه نبوت، به سمت خیابان مطهری، خیابان میلاد، پلاک 82، حوزه هنری استان البرز، دبیرخانه فراخوان آثار داستانی و خاطره نگاری استان البرز ارسال کنند.
جوایز آثار منتشر شده:
نفر اول ۲۰ میلیون تومان
نفر دوم ۱۴ میلیون تومان
نفر سوم ۷ میلیون تومان
چهار نفر برگزیده بعدی هر نفر سه میلیون تومان
جوایز آثار منتشر نشده:
نفر نفر اول ۳۰ میلیون تومان
نفر دوم ۲۰ میلیون تومان
نفر سوم ۱۰ میلیون تومان
انتهای پیام/

ارسال نظر