چهره سال هنر انقلاب البرز معرفی شد

چهره سال هنر انقلاب البرز معرفی شد
همزمان با میلاد کریم اهل بیت آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی البرز برگزار و اسحاق اسماعیلی هنرمند نقاش پیشکسوت به عنوان چهره برتر سال هنر انقلاب البرز معرفی و تجلیل شد.
سه‌شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
کد خبر :  ۱۵۶۹۳۳

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری البرز ویژه برنامه میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) برنامه پایانی هفته هنر انقلاب در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد و طی آن اسحاق اسماعیلی هنرمند پیشکسوت تجسمی به عنوان چهره سال هنر انقلاب البرز معرفی و تجلیل شد.
گفتنی است این ویژه برنامه به همت حوزه هنری البرز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، سپاه امام حسن مجتبی(ع)، اداره کل ورزش و جوانان استان، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و سایر نهادهای فرهنگی استان البرزوبا حضور دکتر عبدالهی استاندارالبرز و سید محمد هاشمی معاون وزیر ارشاد در شام میلاد امام حسن مجتبی در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد.
دکتر عبداللهی استاندار البرزدر این مراسم گفت: جانبازان و ایثارگران با توسل به علمدار کربلا دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کردند و آرامش امروز در سایه خون شهدا و ایثار جانبازان محقق شده است.
در ادامه این مراسم از تصویر اسحاق اسماعیلی هنرمند جانباز البرزی که توسط محمد آذرخواه و به سفارش حوزه هنری البرز خلق شده بود رونمایی شد.
و در پایان با اهدای لوح تقدیر از سوی حوزه هنری البرز، اسحاق اسماعیلی به عنوان چهره سال هنر انقلاب استان البرز معرفی و تجلیل شد.

ارسال نظر