« چون قرار بود محتوای پروژه فقط با محتواى مادر باشد، بیشتر از وجوح مادرانگى (در هر چیزى که مربوط به مادران هست) الهام گرفتم.
اصولا این کار براى من خیلى سریع پیش رفت چون موضوعش برایم دلچسب بود و ادامهى همان حال و هواى همیشگى حاکم بر تصویرسازىهاى خودم بود؛ اغلب خیلی سریع اتود میزدم و همان را اجرا مىکردم؛ گاهى هم فى البداهه و بدون اتود پیش مىرفتم.
براى هر طرح، موضوعى داشتم؛ مثلا مادر بزرگ، مادر باردار یا مادرى که فرزند دو قلو دارد و بعد طبق موضوع کلى پیش مىفتم و براى هر موضوع یک طرح مىدادم.
من همیشه با نگاه کردن به عکسهای طبیعی از آدمها در موقعیتهای مختلف و ارتباطاتشان، الهامهای زیادی می گیرم و برای این منظور بیشتر به پینترست سر می زنم.
فکر می کنم دلی کار کردن و قرابتی که با بعضی موضوعات حسی دارم باعث می شود در نهایت تصویر به دل مخاطب هم بنشیند و یک ارتباط حسی با مخاطب برقرار شود.
مخاطب این پروژه طیف مادران یا اطرافیانشان مثل فرزندان یا نوهها و یا هر کسى که دوست داشته باشد هدیهاى با این محتوا به شخصى بدهد است و چون قرار بود این کار بین المللی باشد، برای اولین بار قرار دادن آدمهای مختلف مثل سیاه پوستها و دیگر نژادها را در کار تجربه می کردم که در نوع خودش جالب بود.»
نسیم نوروزى، کارشناس گرافیک و متولد ١٣٦٠ و عضو پیوسته انجمن تصویرگران کودک است.