چند لوگوى تاثیر برانگیز با استفاده از فضای مثبت و منفی

چند لوگوى تاثیر برانگیز با استفاده از فضای مثبت و منفی
لوگوى یک برند در واقع سخنگوى برند است که نشان دهنده‌ى کیفیت و برترى یک شرکت است. پس به همین راحتى از آن نمی شود گذشت.
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
کد خبر :  ۲۰۵۵۵

لوگوى یک برند در واقع سخنگوى برند است که نشان دهنده‌ى کیفیت و برترى یک شرکت است. پس به همین راحتى از آن نمی شود گذشت.
سفارش دهندگان باید یک طراح خوب براى طراحى لوگو که “منعکس کننده ى هدف، چشم انداز و موقعیت کارىشان باشد” استخدام کنند.
یوگا پردانا  (yoga perdana) طراحی است که توانسته از عهده این امر خطیر به زیبایی برآید و لوگوهایش را به گونه ای  طراحى کرده است که به نظر می رسد هرکدام، مستقیما از قلب او بیرون کشیده شده اند. اگر دنبال ایده و الهام گرفتن براى طراحى لوگو هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما به مشاهده این لوگوها بنشیند:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر