حوزه هنری البرز برگزار کرد:

رونمایی کتاب «نامه رسان» در عصر خاطره شهدای پست البرز

رونمایی کتاب «نامه رسان» در عصر خاطره شهدای پست البرز
به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز جهانی پست در مراسم بزرگداشت شهدای پست استان البرز، از کتاب «نامه رسان» رونمایی به عمل آمد.
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
کد خبر :  ۱۹۹۰۴

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری البرز؛ همزمان با روز جهانی پست، دومین مراسم بزرگداشت شهدای پست استان البرز و رونمایی از کتاب «نامه رسان» توسط حوزه هنری البرز با همکاری اداره کل پست استان و انتشارات سوره مهر روز یکشنبه 16 مهر ماه در سالن همایش‌های اداره کل پست استان البرز برگزار گردید.

در این مراسم باشکوه مسئولین استانی و کشوری از جمله جناب آقای مهندس فرزین (مدیر کل اداره پست استان البرز)، حجت الاسلام و المسلمین مسعودی (مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز)، استاد مرتضی سرهنگی (مدیر دفتر هنر و ادبیات مقاومت حوزه هنری)، عبدالحمید قره‌داغی (مدیر عامل شرکت انتشارات سوره مهر)، سرهنگ دانشیار (مسئول کنگره شهدا و سرداران شهید استان البرز)، مهندس حمیدی (مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استان البرز) ،‌ ساسان ناطق (نویسنده و دبیر کارگروه آفرینشهای ادبی اداره کل امور استانها و مجلس) و خانواده معزز شهدا، نویسندگان حضور داشتند.

آقای مهندس فرزین (مدیر کل اداره پست استان البرز) در ابتدای برنامه ضمن خیر مقدم به همه میهمانان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اداره پست، از مسئولین حوزه هنری جهت تدوین و انتشار کتاب «نامه رسان» و برگزاری این مراسم تشکر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مسعودی (مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز) از میهمانان این برنامه نیز عنوان کرد: امروزه هر چه در توسعه فرهنگ دفاع مقدس تلاش شود باز هم کم است چرا که امروز اگر ما عزتی داریم همه برای دوران دفاع مقدس و ثمره خون شهدای ما می‌باشد.

استاد مرتضی سرهنگی (مدیر دفتر هنر و ادبیات مقاومت حوزه هنری) که سخنران ویژه این برنامه بود ضمن عرض تبریک به جامعه ادبی، اداره پست و حوزه هنری استان البرز به جهت انتشار کتاب «نامه رسان» بیان کرد، ‌امیدوارم که انتشار کتابهای جنگ در استان البرز که مهد لشگر 10 سیدالشهدا(ع) بوده بیشتر از پیش رونق بگیرد تا مردم با دلیر مردان و شهدای این شهر بیشتر آشنا شوند.

در بخش دیگر این برنامه‌ علاوه بر خاطره گویی خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان پست استان البرز، محمود منصوری راوی کتاب «نامه رسان» همراه با مسئولین حاضر در مراسم از این کتاب گرانسنگ رونمایی به عمل آوردند. همچنین از راوی کتاب، نویسنده کتاب، خانواده معظم شهدا و همکاران انتشار این کتاب با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است کتاب «نامه رسان» مجموعه خاطرات محمود منصوری (آزاده پستچی دوران دفاع مقدس) اثر ساسان ناطق می‌باشد که با همراهی نویسندگان استان البرز و به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری البرز، توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

در پایان برنامه نیز تابلویی از تمثال شهید علی رحمانی نصب که توسط هنرمند ارزشی آقای گودینی در طول اجرای برنامه به تصویر درآمد جهت تقدیر، تقدیم خانواده آن شهید والامقام گردید.

ارسال نظر