تئاتر مساجد در قالب هنرمردمی جان می گیرد

تئاتر مساجد در قالب هنرمردمی جان می گیرد
نشست تجلیل از مربیان تئاتر بچه های مسجد در حوزه هنری البرز برگزارشد.
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
کد خبر :  ۱۶۲۲۵۰

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری البرزاین نشست با حضور مربیان تئاترو محمد مهرابی  رییس حوزه هنری البرز وحجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در حوزه هنری البرز برگزار گردید.

در این نشست مربیان تئاتر مساجد به مسائل و موانع پیش روی تئاتر مساجد پرداختند.مهرابی ضمن ارج نهادن به تلاش های مربیان تئاتر مساجد اذعان کرد تئاتر مساجد درآغاز راه از رونق خوبی برخوردار بود وی گفت تئاتر مساجد یک ظرفیت مردمی قوی است که باید استفاده مطلوبی از آن شود. هدف ما از تئاتر مساجد تولید یک اثر هنری از دل مساجد از زبان مردم اما در قالب هنر است.

وی افزود:ما تلاش داریم به رشد و بلوغ گروه های تئاتر مساجد کمک کنیم

در ادامه حجت الاسلام کاظم شکری ضمن قدردانی از عملکرد حوزه هنری در خصوص تئاتر مساجد عنوان کرد.ما در کانون های مساجد واحدی را به این نام تاسیس کردیم و همکاران بنده پیگیر مسائل مربوط به تئاتر مساجد هستند.

سپس از مربیان تئاتر مساجد که  در سال ۱۴۰۱ به امر آموزش و تولید اقدام کرده اند تجلیل به عمل آمد.

در پایان  نشست نیز با حضور آقای مهرابی ریاست محترم حوزه هنری البرز حجت‌الاسلام والمسلمین شکری مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز و بهنام تاج نسائی مسئول دفتر هنر مردمی حوزه هنری البرز با مربیان پرسش و پاسخ صورت گرفت و مربیان در خصوص فعالیتها گفت و شنود کردند.

 

ارسال نظر