مدیریت هنری
نویسنده: نیک ماهون
مترجم: آرمینه آواک قهرمانی
ناشر: فرهنگسرای میردشتی
شابک: 7-027-400-600-978
شرکت تبلیغاتی AMV BBDO/ سفارش دهنده: دِ اکونومیست/ طراحان: ماتیو اَبوت، مارتین کاسون/ صفحه 11 کتاب
واژه مدیریت هنری به طور کلی به معنای فایند سازمان دهی در اجرای کار تبلیغاتی است و به طور دقیق مدیریت عناصر بصری در انواع رسانه ارتباطی از جمله فیلم، تلویزیون، برنامه، انواع صفحات دیجیتالی، آگهی یا تبلیغ چاپی است. از این دیدگاه مدیریت هنری فعالیتی است با دستور کاری بسیار گسترده که انواع قوانین مربوط به ارتباطات بصری شامل آن می شود.
منظور این کتاب بیشتر بیان نقش خاص مدیریت هنری در زمینه تبلیغات و مهارت هایی است که او برای رسیدن به هدف مشخص در تبلیغات و هر موضوع دیگر به کار می برد.
کتاب از شش فصل با موضوعات کلیدی تشکیل شده است: نقش مدیر هنری، ابزار مدیر هنری، خلق آگهی، رسانه، ایده و الهام، روش کاریابی به عنوان یک مدیر هنری.
مدیران هنری پوستر را دوست دارند زیرا همه مهارت های خود را یک جا گرد آورده و پیام را به شکل یک تصویر گرافیکی تک و به یاد ماندنی منتقل می کنند. پوستر رسانه ای بسیار مرئی در فضای آزاد است که به دشواری قابل بی اعتنایی و یا چشم پوشی است.