تلاش حوزه هنری در بازآفرینی عرصه های فرهنگی و هنری مناطق کم برخوردار شهری

تلاش حوزه هنری در بازآفرینی عرصه های فرهنگی و هنری مناطق کم برخوردار شهری
در دیدار سرپرست حوزه هنری البرز با مدیر کمیته باز آفرینی استانداری البرز بر ترمیم و بازسازی عرصه های فرهنگی و هنری برای مناطق کم برخوردار شهری تأکید شد.
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
کد خبر :  ۱۳۷۸۴۲

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان البرز، با توجه به توصیه مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر توجه بیش از پیش به مناطق کم برخوردار شهری در استانها خاصه در حوزه فرهنگ با هدف تحقق اهداف تعیین شده برای ترمیم و بازسازی و باز آفرینی عرصه های فرهنگی و هنری این مناطق، روز گذشته نشست محمد مهرابی سرپرست حوزه هنری البرز با خانم روزبهانی مدیر کمیته باز آفرینی استانداری البرز برگزار شد.
در این نشست روزبهانی گفت: در استان البرز مناطقی وجود دارد که واقعاً از هر نظر کم برخوردارند ما باید تلاش کنیم با توجه به ظرفیتهای استانی ادارات به ترمیم محرومیت بپردازیم.
وی با تاکید به این مطلب که حوزه هنری دارای ظرفیتهای بالایی در زمینه فرهنگ و هنر است عنوان کرد: در خصوص کمک به مناطق و محله های کم برخوردار استان می توان بر توانمندی‌های فرهنگی و هنری این نهاد انقلابی در بازآفرینی و ترمیم مناطق کم برخوردار شهری امید داشت.
در ادامه مهرابی سرپرست حوزه هنری البرز گفت: در استان کارهای انجام نشده زیادی خاصه در حوزه فرهنگ وجود دارد که رویکرد و رسالت اصلی حوزه هنری به سرانجام رساندن آنها می‌باشد.
مهرابی افزود: در استان البرز نقاط هدفی وجود دارد که از هر نظر کم برخوردار هستند و حوزه هنری به عنوان یک نهاد پویای انقلابی در تلاش است تا با تمام ظرفیتهای فرهنگی و هنری خود در ترمیم و بازآفرینی آنها پیش قدم باشد که فعالیت تئاتر بچه های مسجد در نظر آباد در راستای استعداد یابی و تولید تئاتر از نمونه های موفق این مهم است.

ارسال نظر