تماشای تئاتر «برونسی» برنامه تور تئاتر، بچه های مسجد البرز

تماشای تئاتر «برونسی» برنامه تور تئاتر، بچه های مسجد البرز
بچه های تئاتر مسجد حوزه هنری استان البرز در ویژه برنامه تور نمایش، به تماشای تئاتر «برونسی» آخرین اثر مرتضی شاه کرم نشستند.
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
کد خبر :  ۱۳۷۲۸۹

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان البرز، از ویژه برنامه های توانمندسازی هنرآموزان تئاتر بچه های مسجد واحد نمایش حوزه هنری البرز اجرای تور تئاتر می باشد که در آخرین برنامه خود 10 نفر از هنرآموزان تئاتر بچه های مسجد در سالن سایه تئاتر شهر تهران حضور پیداکرده و به تماشای نمایش «برونسی» آخرین اثر مرتضی شاه کرم نشستند.

نمایش «برونسی» به برشی از زندگی فرمانده شهید برونسی اختصاص دارد. این نمایش که به بخشی از زندگی این سردار بزرگ اسلام و فعالیت های او در قبل از انقلاب و دوران دفاع مقدس می پردازد نگاهی تازه و متفاوت دارد.

در حاشیه این تور نمایش ایمان اردی زاده مسئول دفتر هنرهای نمایشی با ابراهیم گله دار زاده مدیر تئاتر شهر تهران دیدار داشت که در این دیدار مدیر مجموعه تئاتر شهر تهران ضمن با اهمیت شمردن تئاتر دفاع مقدس گفت: برنامه تئاتر شهر تهران است که در جدول اجراهای تئاتر شهر همیشه یک نمایش فاخر دفاع مقدس را در یکی از سالن های تئاتر شهر پذیرا باشیم چرا که این وظیفه شرعی و اخلاقی ماست که از دوران دفاع سخن بگوییم و یاد سرداران شهید و شهدای بزرگوار دفاع مقدس را زنده نگه داریم.

ارسال نظر