پیشبرد فرهنگ و هنر در البرز نیازمند هم افزایی بین نهادهای فرهنگی است

پیشبرد فرهنگ و هنر در البرز نیازمند هم افزایی بین نهادهای فرهنگی است
دکتر عباسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرپرست حوزه هنری البرز بر لزوم تشکیل کارگروه فرهنگ و هنر در البرز تأکید کرد.
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
کد خبر :  ۱۳۳۶۹۵

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان البرز؛ در جلسه دیدار نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی از حوزه هنری استان البرز که روز شنبه 12 مهرماه برگزار شد بر لزوم تشکیل کارگروه فرهنگ و هنر در البرز تأکید شد.

 

در ابتدای این جلسه محمد مهرابی سرپرست حوزه هنری البرز ضمن تأکید بر تولید محتوای رسانه‌ای و تأثیر رسانه بر فرهنگ جامعه عنوان کرد: حوزه هنری البرز با تولید محتوای خوب هنری و تعامل با رسانه در البرز می‌تواند در پیشبرد فرهنگ و هنر استان نقش به سزایی داشته باشد.

 

در این دیدار دکتر عباسی ضمن ابراز خرسندی از مجموعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری انجام شده توسط حوزه هنری استان البرز بیان داشت: بحث فرهنگی امروز در جامعه موضوع مهمی است چرا که سابقه انقلاب ما هم نشان می‌دهد انقلاب اسلامی در ایران انقلاب فرهنگی بوده است لذا کار و فعالیت‌های فرهنگی باید در قالب انقلاب اسلامی و نظام اسلامی انجام شود.

 

ایشان با بیان اینکه هنر باید در خدمت انقلاب اسلامی باشد و انقلاب اسلامی در خدمت حکومت حضرت مهدی(عج) عنوان کرد: تمدن اسلامی در گام دوم نیازمند رسانه است که محتوای این رسانه باید توسط هنرمند انقلابی پدیدار شود چرا که تلاش در حوزه‌ فعالیت‌های رسانه‌ای با حضور نیروهای ارزشی و متعهدی که در حوزه هنری وجود دارد ایجاد می‌شود.

 

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به فعالیت‌های ارزشی و مؤثر حوزه هنری در تولیدات رسانه‌ای، محتوای مناسب هنری و فعالیت‌های خوب فرهنگی نیاز است تا با تشکیل یک کارگروه فرهنگی و هنری هم افزایی بین متولیان فرهنگ در استان فراهم شود.

ارسال نظر