زمان ارسال اثر به فراخوان کارگاه تولید محور «تاریخ شفاهی و خاطره نگاری» تمدید شد

زمان ارسال اثر به فراخوان کارگاه تولید محور «تاریخ شفاهی و خاطره نگاری» تمدید شد
دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان البرز فراخوان طرح و سوژه و کارگاه تولید محور «تاریخ شفاهی و خاطره نگاری» با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تا ۲۰ آبان ماه تمدید کرد.
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
کد خبر :  ۱۳۱۷۱۴

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان البرز؛ خسرو عباسی، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری البرز ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری این حوزه که فراخوان سوژه و موضوع کتاب «تاریخ شفاهی و خاطره نگاری» انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را اعلام کرده بود زمان ارسال طرح به فراخوان را تا ۲۰ آبان ماه تمدید کرد.

 

عباسی افزود: در این فراخوان از همه پژوهشگران و نویسندگان البرزی دعوت می‌شود تا طرح و سوژه خود را در قالب یک طرح 3 تا 5 صفحه‌ای با موضوع وقایع و مبارزات دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به صورت طرح نامه اجرایی به دبیرخانه ارسال کنند.

 

گفتنی است: پس از بررسی آثار ارسالی به 5 تا 7 طرح تأیید شده جایزه 10 میلیون ریالی اهدا و آثار برگزیده جهت نهایی شدن در کارگا‌ه تولید محور با حضور یکی از استادان مطرح خاطره‌نگاری نوشته شده که نهایتاً توسط نشر سوره مهر در قالب کتاب تاریخ شفاهی و خاطره نگاری منتشر خواهد شد.

 

علاقمندان جهت شرکت در این فراخوان می‌توانند طرح، رزومه و مشخصات خود را از طریق شماره واتس آپ ۰۹۰۳۱۰۳۳۱۹۹ ارسال نمایند.

 

ارسال طرح

 

 

ارسال نظر