فراخوان موت کورت و جشنواره بین المللی «افشای حقوق بشر آمریکایی» تمدید شد

فراخوان موت کورت و جشنواره بین المللی «افشای حقوق بشر آمریکایی» تمدید شد
مهلت ثبت نام اولین رویداد مطالبه‌گری حقوقی- موت کورت و پنجمین دوره جشنواره علمی و هنری «افشای حقوق بشر آمریکایی» تا 15 مرداد ماه تمدید شد.
شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
کد خبر :  ۱۳۱۶۵۸

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه مردمی افشای حقوق بشر آمریکایی، دکتر اسماعیل آجرلو دبیر این رویداد ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به استقبال خوب شرکت کنندگان در موت کورت و جشنواره بین المللی «افشای حقوق بشر آمریکایی» با تصمیم دبیرخانه جشنواره، مهلت ثبت نام گروه‌ها و انتخاب بهترین آثار هنری تا 15 مرداد ماه سال 1399 تمدید شد.

 

این دبیرخانه مردمی که پنجمین دوره جشنواره حقوق بشر آمریکایی را اوایل تیر ماه سال جاری در گرایش‌های هنری و رسانه‌ای به همراه اولین مسابقه ملی حقوقی یا موت کورت را با موضوع «تروریسم هنری- رسانه ای آمریکا» فراخوان کرده بود با توجه به درخواست شرکت کنندگان جهت آماده‌سازی آثار و ارائه به دبیرخانه جشنواره، مهلت ارسال اثر را تا نیمه دوم مرداد ماه تمدید کرد.

 

آجرلو افزود: موضوع محوری این دوره تروریسم هنری- رسانه‌ای پیرامون ترور سپهبد شهید سلیمانی است که به شکل ویژه به عملکرد اینستاگرام در حذف و سانسور آثار هنری و رسانه‌ای در ایام شهادت شهید سلیمانی می پردازد.

 

علاقمندان جهت کسب اطلاع از پنجمین دوره جشنواره علمی- هنری افشای حقوق بشر آمریکایی و همچنین شرکت در مسابقه ملی یا موت کورت تروریسم هنری رسانه‌ای آمریکا می‌توانند به دبیرخانه مجازی به آدرس  www.us-humanrights.com مراجعه نمایند.

ارسال نظر