دهمین شماره دو هفته‌نامه الکترونیک سوره هنر با موضوع «حقوق بشر آمریکایی» منتشر شد

دهمین شماره دو هفته‌نامه الکترونیک سوره هنر با موضوع «حقوق بشر آمریکایی» منتشر شد
دو هفته‌نامه الکترونیک «سوره هنر» نیمه اول تیرماه ۱۳۹۹ از سوی اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه هنری منتشر شد.
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
کد خبر :  ۱۱۸۴۹۰

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، دهمین شماره از دو هفته‌نامه الکترونیک «سوره هنر» نیمه اول تیرماه با موضوع «حقوق بشر آمریکایی» بر روی پایگاه خبری «سوره هنر» منتشر شد.

 

این دو هفته‌نامه با هدف تبیین و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با رویکردی واقع‌گرا به مسائل روز، بستری برای انعکاس تحلیل و نظر متخصصان در حوزه‌های مختلف فرهنگ، هنر و ادبیات است و ابتدا و نیمه هر ماه به صورت الکترونیکی در پایگاه خبری حوزه هنری منتشر می‌شود.

 

در دهمین شماره این نشریه که با همکاری دبیرخانه جشنواره بین المللی «حقوق بشر آمریکایی» و روابط عمومی حوزه هنری استان البرز منتشر شده است به بیان وضعیت آمریکا و موضوع ضد حقوق بشری این کشور می‌پردازد. گفتگوهایی با چهره‌های مطرح سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از جمله عزت الله ضرغامی (رئیس سابق صا و سیما)، عباسعلی کدخدایی (سخنگو و عضو حقوقدان شورای نگهبان)، مهندس مهدی چمران (عضو سابق شورای شهر تهران)، آیت‌الله محسن اراکی (دبیر کل سابق مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی) و سید محمد حسینی (وزیر سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در این نشریه آمده است.

 

دریافت فایل pdf دوهفته‌نامه

ارسال نظر