در بین برگزیدگان دومین نمایشگاه هنر‌های تجسمی ایثار منطقهِ ۴ کشور، هنرمندان البرزی خوش درخشیدند

آیین اختتامیه دومین نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی ایثار با حضور رییس حوزه هنری البرز برگزار شد

آیین اختتامیه دومین نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی ایثار با حضور رییس حوزه هنری البرز برگزار شد
در دومین نمایشگاه منطقه ای هنرهای تجسمی هنرمندان کرجی حائز رتبه های برتر شدند.
شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
کد خبر :  ۱۶۳۱۵۵

       به گزارش روابط عمومی حوزه هنری البرز، دومین نمایشگاه هنر‌های تجسمی ایثار منطقه ۴ کشور ویژۀ هنرمندان استان‌های البرز، قم، قزوین، چهارمحال و بختیاری و تهران بزرگ به میزبانی اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان‌های استان تهران روز شنبه ۴ آذر ماه در تالار سوره حوزه هنری با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران برگزار شد.

در این جشنواره علاوه بر برگزیدگان رشته های مختلف هنرهای تجسمی از چهار خانواده شهید هنرمند استان ها تقدیر شد.

به گفته رییس حوزه هنری البرز، هنرمندان کرجی در این جشنواره درخشیدند و حائز رتبه های برتر شدند.

در بخش طراحی پوستر با موضوع غزه خانم رباب فاضل از کرج حائز  لوح تقدیر رتیه سوم و جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال شدند.

همچنین تندیس نمایشگاه، لوح تقدیر رتبه اول و جایزه نقدی به مبلغ هشتاد میلیون ریال به سیدمحمدرضا حاجی ملاحسنی از کرج اختصاص یافت.

گفتنی است در رده دانش آموزی متوسطه دوم، خانم مهسا کریمی از البرز در کنار سایر برگزیده ها بدون اولویت حائز لوح تقدیر و جوایز نقدی شدند.

در بخش جوایز(حرفه ای) با محور تذهیب تندیس نمایشگاه، لوح تقدیر رتبه اول و جایزه نقدی به مبلغ هشتاد میلیون ریال به بتول ثابتی قهفرخی از کرج تعلق گرفت.

در بخش عکاسی لوح تقدیر رتبه دوم و جایزه نقدی به مبلغ پنجاه میلیون ریال به داوود کهن ترابی از کرج اعطا شد. 

همچنین در این مسابقه، در کنار بزرگسالان، هفت هزار دانش آموز هنرمند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که جذب پیام انقلاب شدند که مجهز به توانایی‌های هنری هستند.

شایان ذکر است قبل از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره منطقه ای هنرهای تجسمی ایثارگران، آثار هنرمندان در غالب نمایشگاه در زمینه سفال، نقاشی، مجسمه و آبگینه به نمایش گذاشته شد.

ارسال نظر